Wat vragen wij van onze patiënten

Enkele belangrijke richtlijnen voor patiënten om de consultaties zo goed mogelijk te laten verlopen

  • Gelieve bij elke afspraak uw identiteitskaart mee te brengen, of isi + kaart voor kinderen.
  • Eén afspraak is voor 1 patiënt. Gelieve voldoende afspraken te voorzien.
  • Afwezigheidsattesten antedateren kan niet, hooguit één werkdag terug.  Indien u online geen afspraak meer vindt, kan u de praktijk steeds telefonisch hiervoor contacteren. Wij doen al het mogelijke om u zo snel mogelijk te helpen.
  • U mag uiteraard één arts bij voorkeur consulteren. Soms is het echter praktisch onmogelijk onmiddelijk een afspraak bij deze arts te verkrijgen. Alle artsen werken op een gemeenschappelijk dossier zodat u steeds snel kan worden geholpen.
  • Kom steeds op tijd naar uw afspraak. Zo loopt de wachttijd niet op.
  • Vraag nooit aan onze artsen om attesten op te maken die niet stroken met de waarheid. Wij zullen dergelijke attesten nooit afleveren.
  • Indien u opmerkingen of klachten heeft omtrent onze praktijkorganisatie, kan u dit steeds aan ons meedelen via het contact formulier. Wij houden hier rekening mee en zullen zo nodig aanpassingen doorvoeren.

 

Hoe een afspraak te maken?

Lees er alles over!

Afspraken kan U maken door te klikken op de "Afspraak"-knop bij de gewenste arts of bovenaan de Homepagina. U wordt dan verbonden met de online agenda. Indien er geen afspraken meer beschikbaar zijn en U heeft dringende medische hulp nodig, gelieve het secretariaat te contacteren op 011 / 666 111.

Wat vragen wij van onze patiënten